دارامان

طراحي وب سايت

طراحي وب سايت
 
  • استفاده از سيستم مديريت ارتباط  با مشتريان موفقيت شما را در بازاريابي تضميم مي كند.

فراموش نكنيد كه مديريت ارتباط با مشتري  يا  CRM فقط يك ابزار در راستاي كمك به اصلاح استراتژ هاي يك شركت يا سازمان است. اما قبل از پياده سازي سيستم CRM سازمان بايد داراي پيش فرض ها و استراتژي هاي مناسب و درست بر اساس ارزش مشتريات داشته باشند. استفاده از سيستم مديريت ارتباط بامشتري ايجاد مي كند كه شركت نسبت به مشتري تعهد بيشتري داشته باشد و همه ي اين ها بدون عرضه محصول و خدمت رقابتي ايجاد نمي كند.

AdministratorfilesUploadFileCRM-definition.jpg

  • در صورت استفاده سازمان از CRM بايد بر طبق قسمتبندي مشتري عمل كند.

بعنوان مثال استراتژي  بخش بايد به صورتي باشد كه به صور موثر با قابليت هاي CRM مخلوط و تركيب شود كه اين موضوع بايد در تمامي واحد هاي سازمان رعايت شود. چرا كه سازماندهي مجدد ساختار شركت هزينه ساز، زمانبر و براي كارمندان آن شركت رنج آور مي باشد و در صورت عدم هماهنگي در ميان اجزا سازمان به طور كامل موثر واقع نمي شود.

  • با داشتن يك پايگاه داده متمركز كه شامل اطلاعات مشتريان است در مديريت ارتباط با مشتري موفق مي شويد.

اكثر سازمان هاي بزرگ و موفق داراي يك پايگاه داده متمركز و بزرگ هستند اما داشتن چنين پايگاه داده اي براي موفقيت كافي نيست چرا كه رعايت اصول و استاندارد هاي سخت افزاري و نرم افزاري مهمتر است و همچنين داشتن پايگاه داده كوچك نگهداري سيسيتم را آسانتر مي كند.

  • CRM يك پروژه شروع شده است.

فرايند مديريت ارتباط با مشتري شامل تست، اجرا و تست دوباره است. واضح است كه اجراي عملكرد بهبود تدريجي بصرفه تر و تاثيرگذار تر از عملكرد شروع شده است. چرا كه در اين عملكرد تدريجي، مديريت ارتباط با مشتري با حالت ويژه شركت ذكر شده منطبق مي شود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

با توجه به ميزان افزايش رقابت در بازارها و نوسانات درخواست افراد، اغلب شركت ها سعي بر اين دارند كه روشي را ابداع نمايند كه علاوه بر يك پارچگي شركت و يا سازمان، داده ها را در ميان همه ي مخاطبان منتشر كند و از انجام كار هاي بيهوده جلوگيري بعمل آورند. اين عمل باعث مي شود كارمندان تا هر زماني كه به اطلاعات و داده ها نياز دارند دسترسي داشته باشند. اين چيدمان و اتصال داده ها بايد به صورتي قرار بگيرد كه در عين وصل بودن همه چيز به هم با خروج يك نفر شبكه ايجاد شده از هم نپاشد.

 AdministratorfilesUploadFilenecessery CRM.jpg

مقوله ارتباط با مشتري داراي يك همپوشاني با مديريت دانش در سازمان است.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري به غير از مديريت رابطه ها با مشتري در خصوص اطلاعات و دانش بدست آمده از طريق مشتريان براي پيشبرد سازمان يا حركت آن را در شركت منتشر مي كنند.

CRM راهكاري است كه بدون كمك فناوري قابل اجرا نخواهد بود اما به اين معنا نيست كه مديريت ارتباط با مشتري فقط يك ابزار و يا نرم افزار است بلكه CRM يك فلسفه است.

مديريت ارتباط با مشتريان به مديران اين اجازه را مي دهند كه از عملكرد و بازدهي كارمندان خود به راحتي آگاه شود و براي كارمندان فعال خود پاداش در نظر گرفته را اهدا كند به اين ترتيب به سرعت طي كردن مسير اتوماسيون افزايش ميابد و اطلاعات بدست آمده به اشتراك گذاشته مي شود.

و در آخر مهمترين بخش كه مديريت ارتباط با مشتري در آن به خوبي عمل مي كند پيش بيني آينده تجارت است! چرا كه گردآوري طلاعات فروش به طور خودكار به صورت جدول و نمودار تهيه مي شود و مديران به وسيله آن ها قادر خواهند بود آينده تجارت خود را پيش بيني نمايند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

شرايط بسيارمختلفي وجود دارد كه درآنها، CRM بكارگرفته ميشود. ازجمله درمسائل ارتباطي است كه شركتها با آن روبرو ميشوند، مديريت ارتباط با مشتري شكل ها و صورتهاي گوناگوني دارد كه به بسياري از مسائل ارتباطي ميپردازد، در اين راستا 4 موقعيت زير در نظر گرفته خواهد شد:

  1. بانكهاوشركت هاي مخابراتي،باشخص مشتري يامصرف كننده سروكاردارند
  2. توليد كنندگان اتومبيل با شبكه فروشنده يا توزيع كننده سرو كاردارند
  3. شركت هاي داراي تكنولوژي پيشرفته ، كه محصولات پيچيده اي توليد مي كنند كه عمدتا، توسط سازمان هاي شريك فروخته مي شود.
  4. توليدكنندگان كالاهاي مصرفي كه با تجارت خرده فروش سرو كاردارند.

 شرايط بكارگيري CRM

براي اين موارد اولين كار كه در راستاي استراتژي CRM  بايد انجام داد، با توجه به استفاده پر شمار مردم از اينترنت و وب سايت ها و نرم افزار هاي گفت و گو و چت، راه اندازي و طراحي سايت مي باشد. طراحي سايت هايي تجاري البته با اهداف جذب مشتري و مخاطب؛ كه تنها با طراحي حرفه اي سايت و روش هاي بهينه سازي سايت مي توان به اين مورد دست يافت.

بايد توجه نماييم بعد از طراحي سايت بايد تمام نكات CRM را مطالعه نماييم و از آنها حتي در طراحي سايت هاي خود استفاده نماييم. در غير اين صورت نمي توانيم در زمينه افزايش درآمد و بازاريابي موفق باشيم. قطعا تجارتي كه سودي نداشته باشد خيلي زود دچار شكست و ورشكستگي خواهد شد.

پس سفارش مي نمايم تمام اصول طراحي سايت، بهينه سازي سايت، سئو و HEO را با مراجعه به بخش ها و مقاله هاي گفته شده،  مطالعه نماييد. شما مي توانيد با كليك بر روي واژه مورد نظر به مقاله مربوطه رفته و تمام موارد مربوط به راه اندازي و طراحي سايت بهينه آموزش ببينيد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

رضايت مشتري، عكس العمل رضايت مندانۀ او نسبت به يك تجربۀ مصرف و يا بخشي از آن است. يا رضايت مشتري، عكس العمل رضايت مندانه خوشايندي است. يعني يك مشتري بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آيا رضايت كاملي دارد از:

  • از تمام مسائلي كه در اختيار او قرار داده ايم
  •  از تمام برخورد هايي كه با او شده است
  • از كيفيت محصولات ما
  • از كيفيت خدمات ما
  • از نحوه برخور افراد ما با او
  • از ميزان قيمت و هزينه ها
  • حتي از ميزان نظم و تميزي در فروشگاه ما، كه باعث ايجاد افكار مثبت در او خواهد شد

عدم رضايت مشتري اما عكس العمل ناخوشايندي است كه حاكي از عدم رضايت اوست. كه قطعا در صورت عدم رضايت او نسبت به عملكرد ما، باعث دفع او از تجارت ما خواهد شد.

بايد حتما در طراحي سايت هاي خود بخشي براي شناسايي و سنجش ميزان رضايت مشتريان در نظر بگيريم.

رضايت مشتري



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

3 فعاليت عملياتي و فيزيكي مهم براي به وجود آوردن شرايط CRM براي كسب و كار خود بايد انجام دهيم، البته در بحث تجارت الكترونيك و وب سايت شايد با اين موارد سر و كار نداشته باشيم، اما به جا ست كه با آنها آشنايي داشته باشيم.

انواع CRM عملياتي

اين 3 فعاليت عبارتند از:

  1. ماشيني كردن بازاريابي
  2. ماشيني كردن نيروهاي فروش
  3. ماشيني كردن خدمات

 

1-ماشيني كردن بازاريابي :

  • بخش بندي بازار
  • افزايش فروش
  • افزايش درصد فروش
  • مديريت برنامه جامع تبليغاتي
  • بازاريابي اينترنتي
  • بازاريابي از طريق طراحي سايت
  • بازاريابي از طريق وب سايت
  • بازاريابي بر اساس رخداد ها ( رويدادها)
  • ماركتينگ
  • راهكارهاي افزايش فروش

از جمله فعاليت هاي اين بخش مي باشد. اتوماسيون بازاريابي مي تواند تكنولوژي را در فرآيندهاي بازاريابي اعمال كند.

 

2-ماشيني كردن نيروهاي فروش:

اتوماسيون عوامل فروش شركت را قادر مي سازد تا همان طوركه در طول مسير فروش به سمت پايان پيش مي روند، به طور اتوماتيك الگو ها را ثبت كنند. براي اين كار 4 فعاليت مهم بايد انجام دهيم:

  • مديريت فرصت ها از جمله مديريت الگوها
  • مديريت تماس ها
  • توليد و عرضۀ پيشنهاد جديد فروش
  • شكل و آرايش محصول

 

3-ماشيني كردن خدمات:

اتوماسيون خدمات اين امكان را به شركت ها ميدهد كه فعاليت هاي خدماتي خود را ماشيني و خودكاركنند، و ارتباطات و تماس هاي داخلي و خارجي خود را كه به خدمات مربوط مي شوند، درتمامي كانال ها كنترل وهماهنگ كنند.

از جمله فعاليت هاي كه براي اين بخش بايد انجام دهيم:

  • فعاليت مراكز تلفني
  • خدمات شبكه اي
  • خدمات ميداني ( تخصصي )


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

CRM تحليلي به استخراج و بهره برداري از داده ها، به منظور كمك به مشتري و نيز بهبود و افزايش ارزش شركت مي پردازد.

CRM تحليلي، تبديل به بخش ضروري و اساسي شده در حاليكه CRM عملياتي، سعي دارد  بدون اطلاعات تحليلي در خصوص ارزش مشتريان، به كارآيي كامل دست يابد.

ارزش مورد انتظار مشتري، بسياري از تصميمات CRM عملي را برانگيخته و هدايت مي كند. يعني ما با توجه به ملاك ها و ارزش هاي مشتري و انتظارات آنها، خدمات و محصولات و كيفيت كار خود و كارمندان خود را تغيير مي دهيم.

مثلا ما مي توانيم در طراحي سايت خود با ايجاد بخش نظرات و پشنهادات، از مشتريان نسبت به انجام امور كاريشان توسط كارمندان، فيدبك و نظر بگيريد، و درباره محصولات با ايجاد بخش نظر سنجي، مشكلات و نقص هاي محصولات خود را پيدا كنيم.

ديدگاه تحليلي CRM

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

در مبحث CRM به شركت هايي مي گويند كه اطلاعات رقابتي و اطلاعات مشتري را جمع آوري و منتشر نموده و از آن ها استفاده ميكنند، تا ارزش بهتر و بيشتري را براي مشتريان قائل شوند.

همچنين يك شركت مشتري مدار شركتي پويا است كه پيوسته خود را با نيازهاي مشتريان و شرايط رقابتي وفق مي دهند. يعني بر حسب شرايط و سلايق به روز مشتريان، محصولات خود را تغيير و ارائه مي دهد.

شركت مشتري مدار

شما مي توانيد در طراحي سايت هاي خود قسمتي براي اين منظور در نظر بگيريد كه مشتريان با ورود به آن امكان تغييرات بر روي محصول را داشته باشند، تغييراتي كه به صورت گرافيكي بر روي محصول انجام مي شود. از جمله اين عملكرد ها مي توانم به بخش محصولات شركت هاكوپيان اشاره نمايم، كه با ايجاد امكان ويرايش محصولات خود در طراحي سايت خود، نظرات مشتريان را نسبت به رنگ و طرح لباس ها و پوشاك توليدي خود، از آنها دريافت و طبق سليقه هاي بيشتر اقدام به توليد محصولات خود مي نمايد.

شواهدي وجوددارد مبني براينكه مشتري مداري، به شدت با عملكرد كسب و كار ارتباط دارد. در صورتي كه شما موارد مشتري مداري و ارتباط با مشتري را رعايت كنيد، مي توانيد بازار خوبي براي محصولات خود داشته باشيد و در زمينه رقابت با رقبا تجاري موفق و پيروز شويد. در غير اين صورت و حتي در صورت كوتاهي در اين زمينه بعد از مدت كوتاهي، مشتريان خود را از دست خواهيد داد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

ما در زمينه فروش اينترنتي ابتدا بايد تمام اصول طراحي سايت را رعايت نماييم. اصولي كه تمام موارد بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد و تمام مواردي كه ارتباط با مشتري را بر قرار مي نمايد، در نظر گرفته باشد. مثلا وب سايتي كه در طراحي سايت آن براي بخش محصولات، قسمت نظرات مشتريان وجود نداشته باشد، قطعا هيچ ارزشي براي مشتريان خود قائل نبوده است! 

در ذيل اين مقاله مواردي را كه مي توانيم براي ارتباط با مشتري در فروش اينترنتي در نظر داشته باشيم را عنوان مي نمايم.

فروش اينترنتي و CRM

ما مي توانيم در فروش اينترنتي مواردي را رعايت نماييم كه به ما كمك مي نمايد كه مخاطبان خود را جذب و آنها را نسبت به تجارت خود وفادار نماييم. چند نمونه از فعاليت هايي كه مي توانيم انجام دهيم اين موارد مي باشد:

  1. ايجاد وب سايتي پويا كه تمام موارد بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد
  2. ايجاد ابزار و امكانات در طراحي سايت براي ارتباط مستقيم از طريق وب سايت با ما، مثل چت آنلاين
  3. گاتالوگ برخط
  4. فرآيند سفارش برخط
  5. قابليت تركيب سفارشات به صورت برخط
  6. ايجاد پروفايل براي مشتريان، كه بايد در طراحي سايت در نظر گرفته شده باشد
  7. پيمايش برخط
  8. دسترسي آسان مشتريان به اطلاعات
  9. ايجاد بخشي در طراحي سايت خود براي وب سايت كه توضيحات كامل درباره شركت و محصولات آن داشته باشد
  10. بازاريابي از طريق پست الكترونيكي


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

SFA يك متد جمع‏ آوري اطلاعات مشتريان مي باشد كه در استراتژي CRM  مطرح شده است.

كاركردهاي مختلف SFA عبارتند از:

مديريت تماس: مي توانيم با ثبت تماس ها و ذخيره اطلاعات تماس اين اطلاعات را جمع آوري كرد.

مديريت حسابها: بايد تمامي هزينه ها و درآمد هاي بدست آمده و اطلاعات مربوط به آنها را درج نماييم.

مديريت فرآيند فروش: ما بايد تمامي قسمت هاي فروش و روابط آن را مديريت نماييم، و از تمام مراحلي كه فرايند فروش انجام مي شود آگاهي داشته باشيم، و تمام اطلاعات آن را ذخيره نماييم.

مديريت فرصت‏ها: بعضي اوقات پيشنهاداتي به ما مي شود، ما بايد با در كنار هم قرار دادن اين پيشنهادات، بهترين فرصت را براي خود انتخاب نماييم.

مديريت پيشنهاد قيمت: بايد توجه داشته باشيم كه بر روي محصولات خود قيمت هايي قرار دهيم كه مورد استقبال مصرف كنندگان قرار گيرد؛ مي توانيم با دريافت پيشنهادات و نظرات آنها، در قيمت گذاري محصولات بهترين قيمت را در نظر بگيريم. در اين زمينه مي توانيم با طراحي سايت و استفاده از امكانات موجود در اين زمينه نهايت استفاده را ببيريم.

مديريت دانش: مي توانيم از دانش و معلومات كارمندان و مشتريان در بهبود كار و بخش هايي از كار خود استفاده نمايم.

مفهوم SFA چيست



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)
بسياري از مديران و متخصصان و مفسران عقيده دارند كه افراد مهم ترين عنصر در عملكرد يك استراتژي CRM هستند.

 

در اينجا 9 دليل مهم كه افراد را مهمترين عنصر CRM مي دانند را در ذيل بيان مي نماييم.

مهمترين عنصر CRM

  1. افراد ، استراتژي CRM را به وجود آورده و توسعه مي دهند.
  2. افراد ، راهكار فناوري اطلاعات را انتخاب مي كنند.
  3. افراد فناوري اطلاعات را اجرا و از آن استفاده مي كنند.
  4. افراد به منظور به كار انداختن CRM با يكديگر هماهنگ هستند.
  5. افراد پايگاه داده هاي مشتريان را ايجاد و حفظ مي كنند.
  6. افراد فرآيند هاي بازاريابي ، فروش و خدمات را طراحي و برنامه ريزي ميكنند.
  7. افراد ممكن است نياز داشته باشند كه فرآيند هاي كاري تثبيت شده را تغيير دهند.
  8. افراد هنگامي كه با مشتريان ارتباط برقرار مي كنند ، نقش مهمي در رضايت و حفظ مشتري دارند.
  9. به واقع ، اگر افراد نخواهند CRM عملي و نتيجه بخش باشد ، اين گونه نخواهد شد.

در طراحي سايت ها نيز افراد تاثير و عناصر ما مي توانند تاثير زيادي بر روي كار ما بگذارند.

ما مي تواني افراد و مديراني براي وب سايت هاي خود تعيين نماييم كه ارتباطات با مشتريان را به نحو احسن برقرار، و آنها را نسبت به كسب و كار ما از طريق وب سايت، جذب نمايند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراح بیگ سایت