دارامان

طراحي وب سايت

طراحي وب سايت
 

شرايط و شروطي لازمه اجراي CRM مي باشد كه در اجراي آن تاثير گذار خواهند بود. اين شرايط بر 5 شرطي كه CRM را حمايت مي كنند، تأكيدخواهد داشت.

اين پنج  مورد عبارتنداز:

  1. رهبري يا مديريت
  2. فرهنگ سازماني
  3. داده ها و فناوري اطلاعات
  4. افراد
  5. فرآيندها

اگر شرايط موافق با استراتژي CRM نباشد، آنگاه احتمال موفقيت اجرايي كمتر است. در طراحي سايت ها نيز مي توان اين موارد را به گونه ايي شبيه سازي نمود. گرچه امروزه حتي بسياري از مديران سايت ها از اين شرايط آگاه مي باشند و موارد و شروط CRM  را در طراحي سايت هاي خود نيز به كار مي برند.

 شروط حمايتي CRM چيست

حال به توضيح هر كدام از اين شروط و شرايط مي پردازيم.

1-رهبري يا مديريت :

  • رهبري تصميم مي گيرد كه CRM بر اهداف تحليلي يا عملياتي با استراتژيك تأكيد كند.
  • رهبري به در اولويت قرار دادن پروژه CRM كمك مي كند.
  • رهبري ، نظارت و سرپرستي را ايجاد مي كند.
  • رهبري ، ديواره هاي مخرب عملياتي را درهم مي شكند.
  • رهبري در سطح بالا مورد نياز است.

 

2-فرهنگ سازماني :

فرهنگ سازماني، الگويي از ارزش ها و عقايد مشترك است كه به افراد كمك مي كند تا عملكرد سازمان را درك كنند و در نتيجه معيارهاي رفتاري در سازمان را فراهم مي آورد.

فرهنگ سازماني شامل ارزش هاي مشترك است. اين ارزش ها در الگوها و نمونه هاي رفتارهاي فردي و ميان افراد، از جمله رفتار رهبران كسب و كار، نشان داده شده و منعكس مي شود. در ضوابط و معيارها، نشانه ها آئين و سيستم هاي رسمي سازمان، نمايش داده ميشود. پس سعي نماييم در بين افراد سازمان و يا شركت خود فرهنگ هايي را نهادينده نماييم تا به هدف اصلي ما كمك نمايند، و شرايط را براي هدف نهايي ما بهبود بخشند.

 

3-افراد :

بسياري از مفسران عقيده دارند كه افراد مهم ترين عنصر در عملكرد يك استراتژي CRM هستند؛

چراكه : 

  • افراد، استراتژي CRM را به وجود آورده و توسعه مي دهند.
  • افراد، راهكار فناوري اطلاعات را انتخاب مي كنند.
  • افراد فناوري اطلاعات را اجرا و از آن استفاده مي كنند.
  • افراد به منظور به كار انداختن CRM با يكديگر هماهنگ هستند.
  • افراد پايگاه داده هاي مشتريان را ايجاد و حفظ مي كنند.
  • افراد فرآيند هاي بازاريابي، فروش و خدمات را طراحي و برنامه ريزي ميكنند.
  • افراد ممكن است نياز داشته باشند كه فرآيند هاي كاري تثبيت شده را تغيير دهند.
  • افراد هنگامي كه با مشتريان ارتباط برقرار مي كنند، نقش مهمي در رضايت و حفظ مشتري دارند.
  • به واقع، اگر افراد نخواهند CRM عملي و نتيجه بخش باشد، اين گونه نخواهد شد.

 

فرآيند ها :

—       فرآيندها شيوه و روشي هستند كه در آن، كارها توسط شركت انجام مي گيرند.

—       از نقطه نظر CRM، فرآيند ها بايد طوري برنامه ريزي و اداره شوند كه به ايجاد ارزش كمك كنند، يا دست كم به ارزشي كه براي مشتريان خلق مي شود، صدمه اي وارد نسازند.

—       اين امر مستلزم كارايي ( هزينه پائين ) و اثر بخشي ( نتايج مطلوب ) است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

مهمترين انگيزه كه شركت ها CRM را اجرا مي نمايند، سود بيشتر و رونق كسب و كار و تجارت خود مي باشد؛ اما مي توان اينگونه گفت كه شركتها به دلايل تدافعي و تهاجمي، مشتاقند كه CRM را انتخاب و اتخاذ كنند.

 انگيزه اجرا CRM چيست

انگيزه هاي تهاجمي با اشتياق به بهبود سوددهي، از طريق كاهش هزينه ها و افزايش درآمد به وسيلۀ بالابردن سطح رضايت و وفاداري مشتري همراه هستند. انگيزه هاي تهاجمي مي تواند در قالب تبليغات و خدمات با كيفيت به ثمر بنشيد؛ شركت ها مي توانند با طراحي سايت حرفه اي و ايجاد كسب و كار خود در اينترنت، مخاطبان خود را بيشتر از قبل نمايند و همچنين با راهكار هاي CRM، و جلب رضايت مندي مشتريان، رونق فراواني به تجارت خود بدهند.

انگيزه هاي تدافعي زماني به وجودمي آيندكه رقباي اصلي،CRMرا با موفقيت برگزيده اند و يك شركت ، نگران از دست دادن مشتريان و درآمد است. در اين حالت هر شخص و يا شركتي به دنبال راهكاري براي رقابت با رقباي خود خواهد بود. و به سراغ روش هاي علمي و به روز براي انجام اين امر خواهد رفت.

 پس راهكار هاي شركت هاي رقيب را مطالعه و براي خود دنبال روشي برتر از آن مي باشد. مثلا در زمينه طراحي سايت مي توانيد رقابت بالاي شركت ها را براي دريافت سفارشات طراحي سايت ملاحضه نماييد، اما قطعا مشتريان سراغ شركت هايي خواهند رفت كه بهترين خدمات را به مشتريان ارائه مي دهد و بهترين امكانات را براي وب سايتشان در نظر مي گيرد، كه همراه با بهترين متد روز مي باشد. و همچنين اصول طراحي سايت و روش هاي بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد. 

انگيزه شركت ها از اجراي CRM



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

ابتدا بايد مفهوم CRM چيست را بدانيم و آن را مطالعه نماييم. سپس به سراغ آشنايي با مراحل آن برويم.

پنج مرحلۀ كليدي در توسعه و اجراي استراتژي CRM وجود دارد، شما مي توانيد در طراحي سايت هاي تجاري خود نيز اين مراحل را انجام دهيد، و كه مي تواند در جذب مخاطبان تاثير گذار باشد.

به طور خلاصه، اين پنج مرحله عبارتند از :

  1.        تحليل و طبقه بندي مجموعه اي از مشتريان
  2.         مشتري نوازي
  3.         توسعه شبكه
  4.         توسعه پيشنهاد ارزش
  5.         مديريت دوره عمر مشتري

 مراحل CRM

1- تحليل و طبقه بندي مجموعه اي از مشتريان:    

اين مرحله شامل تحليل پايگاه مشتريان واقعي و بالقوه به منظور شناسايي اين مسئله است كه در آينده به كدام مشتريان مي خواهيد سرويس دهيد.

ليستي ايجاد نماييد و در بالاي ليست ، مشتريان از لحاظ استراتژيك مهم قراردارند،از جمله كساني كه در آينده سود( ارزش ) ايجاد خواهند كرد .

مي توانيد به مشتريان مهم خود در طراحي سايت نيز امكانات بيشتر و پر كاربرد تري دهيد.

2- مشتري نوازي:

شما بايد هويت ، شرح حال ، تاريخچه ، نيازها ، توقعات و سلايق مشترياني كه مي خواهيد به آنان سرويس دهيد را بدانيد.

3- توسعه شبكه :

روابط با اعضاي شبكه شركت خود را شناسايي، توجيه، كنترل و اداره مي كنيد. اين ها سازمان ها و افرادي هستند كه در خلق و ارائۀ ارزش براي مشتريان منتخب، سهم داشته اند. اين شبكه مي تواند شامل اعضاي خارجي مثل تأمين كنندگان، شركا و مالكان يا سرمايه گذاران،  به علاوۀ يك گروه داخلي مهم يعني كاركنان باشد.

4- توسعه پيشنهاد ارزش :

اين مورد شامل : شناسايي منابع ارزشي براي مشتريان و ايجاد مسئله و تجربه اي است كه نيازها، توقعات و سلايق آنان را برآورده مي سازد.

5- مديريت دوره عمر مشتري :

چرخۀ زندگي مشتري، سفر يك مشتري از سمت ”مشتري احتمالي ” به سوي ”وضعيت طرفدار“ است.

اداره چرخه زندگي هم نيازمند توجه به فرآيند است و هم توجه به ساختار! شما بايد در هر فعاليت، روش هاي بهينه سازي آن كار را به خوبي مطالعه و اجرا نماييد.

ضمنا مي توانيم تمام اين مراحل را در پياده سازي و طراحي سايت رعايت نماييم، تا در جذب و ارتباط با مخاطبان و مشتريان به موفقيت دست پيدا كنيم.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

مي توان تمام مشاغلي كه CRM را اجرا مي نمايند و در نحوه ارتباط خود با مشتريان فرايند هاي CRM را انجام مي دهند، جزئي از CRM دانست. اما در اين بخش اجزاي معروف CRM را كه در بحث هاي آكادمي آن را مطرح مي نمايد، به شما معرفي مي نماييم.

  1. شركت هايي كه CRM را اجرا مي كنند
  2. مشتريان و شركاي آن شركت ها
  3. فروشندگان نرم افزار CRM
  4. فروشندگان ساختار و سخت افزار CRM
  5. مشاوره با انواع گوناگوني از قابليت ها همچون استراتژي ، كسب و كار كاربرد و مشاوره فني

اين ها  دسته بندي اجزاي CRM بود كه در مباحث دانشگاهي و آكادمي مطرح شده بود و براي شما در اين مقاله به نگارش در آورديم.

اجزاي CRM

 در طراحي سايت ها نيز اگر اصول بهينه سازي سايت و جذب مخاطبان و راهكار هاي ارتباط با آنها نيز در نظر گرفته شده باشد، وب سايت هاي اين شركت ها هم جزئي از CRM در نظر گرفته خواهد شد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

هدف از انجام فرايند هاي CRM همانطور كه در تعريف CRM چيست؟، بيان كرديم، مديريت بر ارتباطات با مشتريان مي باشد؛ مديريتي كه منجر به جذب مشتريان و ماندگاري و وفادري آن مشتريان، براي استفاده از محصولات يا خدمات ما مي باشد.

هدف CRM چيست

  بطوركلي هدف كلي استراتژي CRM ايجاد و توسعه روابط سودآورتر با مشتريان است.

شركت ها اين كار را با روش هاي زير انجام ميدهند :

  • با به دست آوردن هزينه از روابط انجام مي دهند، مثلا“ از طريق انتقال مشتريان به سمت خدمات شبكه اي، ايجاد و طراحي سايت براي شركت و ايجاد صفحه و پروفايل شخصي براي آنها و...
  • با افزايش درآمد حاصل از يك ارتباط با مشتري انجام مي دهند، مثلا“ با فروش خدمات و محصولات اضافي به مشتريان

 

البته  بعضي از شركت ها از هر دوي اين روش ها استفاده مي كنند. كه مسلما موفق تر خواهند بود. ضمنا بايد توجه داشته باشيم با طراحي سايتي كه با توجه به معيار ها و هدف ما اصول بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد، مي تواند كمك بزرگي به تجارت ما براي ارتباطات خوب با مشتريان نمايد. مشترياني كه روز به روز نسبت به خريد و فروش هاي اينترنتي گرايش بيشتري پيدا مي كنند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

مفهوم CRM براي ارتباط با مشتريان به وجود آمده است. اين مفهوم از كلمات  Customer Relationships Management  كه به معناي مديريت ارتباط با مشتري مي باشد.

CRM چيست

شركت ها براي داشتن تجارت پر سود به سمت تحقيق در زمينه بازريابي رفته اند، و مفاهيمي از قبيل CRM را به وجود آوردند كه منجر به تجارت پر رونق تر براي شركت هايشان باشد.

مهمترين عنصر موجود در يك تجارت مشتري مي باشد. در CRM ما به نحوه ارتباط با مشتري مي پردازيم، ارتباطاتي كه باعث جذب و يا دفع مشتري خواهد شد.

امروزه با توجه به اينكه تجارت ها به سمت تجارت الكترونيك سوق پيدا كرده است، بايد توجه داشته باشيم در طراحي سايت هاي خود براي شركت هاي تجاري، نحوه ارتباطات با مشتري را در نظر داشته باشيم و در نظر بگيريم چه مواردي را بايد در طراحي سايت خود رعايت كنيم كه مشتريان بيشتر جذب شوند و وب سايت ما مورد توجه بيشتر آنها قرار بگيرد.

اين مسئله را مي توانيم با طراحي اصولي سايت و طراحي حرفه اي سايت و همچنين رعايت اصول بهينه سازي سايت به آن دست پيدا كنيم.

اما نكته مهم اين است كه ابتدا بايد تمام مفاهيم تجارت و بازاريابي را فهميده باشيم و از آنها در زمينه تجارت الكترونيك خود استفاده نماييم.

مفهوم CRM  يكي از مفاهيمي ست كه به ما شناخت خوبي در زمينه ارتباط با مشتري و جذب آن خواهد داد. استراتژي ها و فرايند ها و عمليات هايي كه خواهند توانست ما را در جذب مشتري، مخصوصا مشتريان وفا دار، كه در بحث تجارت الكترونيك با اين سوال كه مشتري وفادار كيست؟، آشنا شده ايم. حال در مقالات CRM مي خواهيم تمام مسائل مربوط به ارتباط و جذب مشتري را مطالعه نماييم.

لطفا مقالات اين بخش را مطالعه نماييد، و نظرات و تجربيات خود را با ما به در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ توسط فرشته شكري
نظرات (0)
مي دانيم كه هر رنگي بر انسان تاثير خاصي دارد و هر كدام از آن ها حس و حال متفاوتي به انسان اتقال مي دهد، ما بايد در هنگام انتخاب رنگ مناسب  به اين موضوع توجه كنيم. ما مي خواهيم از اين علم در طراحي سايت را بهره مند شويم زيرا كه در طراحي سايت هدف نهايي و اصلي معرفي و فروش محصولات و خدمات است اما ما با مشتريانمان رو در رو نيستيم و نمي توانيم از بسياري از تكنيك هاي بازاريابي استفاده كنيم به همين علت روانشناسي رنگ ها در طراحي سايت بسيار تاثيرگذار است.

بررسي برخي از شركت هاي بنام از نظر روانشناسي رنگ

سايت برند ورزشي puma و سايت كوكاكولا از رنگ قرمز براي طراحي سايت خود استفاده كرده اند چرا كه ديدن رنگ قرمز موجب افزايش ضربان قلب شده و احساس نشاط و هيجان به كاربر منتقل مي كند.

 

اغلب شركت هاي توليد ماشين مانند بنز و مازراتي از رنگ نقره اي و طوسي استفاده مي كنند كه به كاربر احساس پيشرفت و تكنولوژي پيشرفته، خلاقيت و جديت را انتقال مي دهد.

شركت apple از رنگ سفيد استفاده مي كند كه حس تازگي و سادگي را به بيننده انتقال مي دهد استفاده از رنگ مشكي و طوسي بر جذابيت آن افزوده است.

استفاده از رنگ هاي سرد نشان دهنده حرفه اي بودن و جدي بودن برند تجارتي است مانند سايت شركت HTC كه از رنگ هاي سبز طوسي مشكي و نوعي آبي و سفيد متشكل شده است.

اگر بدون در نظر گرفتن اصول جهاني روانشناسي رنگها و بر اساس محيط تركيب رنگ سايت را انتخاب كنيد ابتدا بايد مشتريان خود را به خوبي بشناسيد اما اگر در عرضه جهاني فعاليت داريد بهتر است به اصول جهاني بسيار توجه كنيد براي مثال رنگ قرمز براي  مردم روسيه نماد كمونيست است و به آن رنگ حساس بي اعتمادي مي كنند و رنگ زرد بيانگر احساس ناراحتي در سوئد، حسودي در فرانسه و تنفر در ايران است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

يكي از سخترين چالش هاي طراحي سايت انتخاب تركيب رنگ مناسب است. انتخاب يك تركيب رنگ مناسب امر بسيار مهمي است كه مي تواند بر سايت شما تاثير بگذارد چرا كه هر رنگي احساس خاصي به كاربر منقل ميكند و تاثير رواني دارد. براي مطالعه بيشتر به مقاله روانشناسي رنگ ها و استفاده در طراحي سايت رجوع كنيد.

در اولين مرحله براي انتخاب رنگ سايت شما مي توانيد يك رنگ ساده به عنوان رنگ پايه استفاده كنيد در وهله ي اول گزينه هاي زيادي براي انتخاب رنگ وجود ندارد اما وقتي بهتر نگاه مي كنيم متوجه  مي شويم هر رنگي خود به دسته رنگ هاي ديگري تقسيم مي شود و هر كدام يك احساس خاصي به كاربر منتقل مي كند.

پيشنهاد تركيب رنگ با موضوع ميوه ها

يكي از روش هاي انتخاب تركيب رنگ ميوه ها هستند و مي توان از  آن ها در طراحي سايت الهام گرفت و بهره برد.تعدادي از نمومه هارا برايتان نمايش مي دهيم.

تركيب رنگ الهام گرفته از نوعي گل قرمز

 

تركيب رنگ الهام گرفته از سير

 

تركيب رنگ الهام گرفته از ترب

 

تركيب رنگ الهام گرفته از آناناس



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

لوگو يا نشانه علامت و نماديست براي بيان يك عبارت ويا يك مفهوم. لوگو ها نشانه اي براي حضور شخص يا موسسه ايست كه آرم متعلق به آن است و توسط تجار، موسسات واشخاص حقيقي براي متمايز كردن خود از ديگران در ديد عموم بكار مي رود.

چند نكته براي طراحي لوگو:

1. طراحي لوگو بايد بيانگر فعاليت و نمايانگر  شما باشد. و آن را از لوگو ي شركت هاي ديگر متمايز كند. همانند كاري كه پرچم براي كشور انجام مي دهد.

2. لزومي وجود ندارد كه لوگو يا آرم حتما بايد داراي تصوير باشد لوگو بسياري از شركت ها تنها با نوشته ساخته شده اند. در عين حال مي توان از تصوير در لوگو استفاده كرد چرا كه يك تصوير خيلي بهتر از نوشته يا نام شركت در ذهن باقي مي ماند. مانند شركت اپل

3. اين باور غلطي است كه اگر تصوير مناسبي داريد ديگر نيازي به اسم برند نيست.  معروفيت يك آرم تنها با تكرار و تبليغات فراروان ميسر ميشود. اگر طراحي لوگو يا آرم شما گرافيكيست لازم است كه نام برند يا شركت در گوشه يا پايين تصوير نوشته شود.

4. طراحي لوگو حتما نبايد مربوط به صنعتي باشد كه شركت در آن زمينه فعاليت مي كند. چرا كه هدف از ساختن لوگو ايجاد تمايز بين شما و ديگر رقبا مي باشد.

5. هدف از ساخت لوگو براي تبليغات و برندينگ بر روي آن است، اگر به زودي لوگوي خود را تغيير دهيد اين خاصيت را از دست مي دهد. اين جمله به آن معني نيست كه هرگز آرم خود را نبايد تغيير دهيد. تغييرات جزئي و به روز كردن لوگو نشانگر پويايي شركت شما با تغييرات جهاني است.

استفاده از طراحي تخت در لوگو:

طراحي تخت چيست؟

ايده ي طراحي تخت از سادگي عرضه خدمات و راحتي استفاده كاربر شكل گرفته است. در طراحي سايت تخت از سايه ها و گراديان هاي رنگي و تكنيك هاي حجيم ساز استفاده نمي شود و تنها از رنگ هاي يكدست به همراه فونتهاي خوانا در صفحه سايت استفاده مي شود.

طراحي تخت براي لوگو

نمونه هاي از طراحي تخت براي طراحي شركت ها و برند ها ارائه شده است كه جايگزين مدل هاي پيشين شده اند. يكي از اين تكنيك ها كه به تازگي در ميان طراحان باب شده است سايه بلند (long shadows)است.

در اين روش با قرار دادن سايه هاي بلند در قسمتي از  تصوير آن را حجيم و عمقي نمايش مي دهد.

در تكنيك طراحي لوگو با سايه بلند زاويه سايه را در 45 درجه قرار ميدهيم و طول سايه را 2.5 برابر آن بخش از تصوير قرار ميدهيم كه در عين حفظ سادگي تصوير باعث ايجاد عمق مي شود. براي ايجاد چنين تصويري بايد از برنامه ي css3  استفاده كرد در غير اين صورت بايد به صورت گرافيكي آن را بسازيم . ساخت تصوير سايه بلند به صورت گرافيكي سايز وحجم لوگو را تا 3 برابر ممكن است افزايش دهد.

امروزه استفاده از طراحي سايه بلند در ميان طراحان سايت رواج پيدا كرده اما به نظر نميرسد اين روند ادامه پيدا كند چرا كه اين مدل طراحي نيز تكراري خواهد شد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ توسط فرشته شكري
نظرات (0)

چگونه سايت خود را با تكنيك هاي طراحي ساده زيبا  و گيرا كنيم؟

در اين مقاله ما قصد داريم  چند روش ساده زيبا سازي وب سايت را كه باعث تاثير گذاري بيشتر و جذاب تر  كردن سايت مي شود را بررسي كنيم كه شامل استفاده صحيح از سايه ، گراديان و تصاوير گرافيكي مي باشد.

اين جزئيات هر چند كوچك و ريز هستند ولي تاثير بسزايي در طراحي وب سايت دارند و شكل و ظاهر متفاوتي به سايت مي دهند.

1. استفاده از سايه ها براي زيبا سازي طراحي سايت:

سايه (Drop Shadow) از اولين تكنيك هاي طراحيست كه اكثر طراحان از آن در طراحي سايت استفاده مي كنند. دو نوع سايه داخلي و خارجي وجود دارد كه استفاده از آن باعث مي شود كه تصوير فرو رفته و يا برجسته شود و به عبارتي ديگر تصوير 3D به نظر مي رسد.

توجه داشته باشيد كه هنگام استفاده از سايه فضاي كافي اطراف تصوير وجود داشته باشد و سايه استفاده شده زيادي جلب توجه نكند .اين نكته را فراموش نكنيد كه خاصيت سايه جلب توجه كردن مطلب يا تصوير خاصي  كه داراي اهميت است  اگر در هر جايي از طراحي سايت از اين تكنيك استفاده كنيم ديگر خاصيت و كارايي خود را ندارد.

2. استفاده از گراديان رنگ براي زيبا سازي طراحي سايت:

روش ديگر استفاده از گراديان رنگيست . اين ويژگي همانند سايه باعث ايجاد عمق و بعد مي شود. استفاده از آن باعث مي شود شكل يك دكمه ساده را دگرگون و زيبا كند.

گراديان ساده مي تواند خطي يا شعاعي باشد. اگر بخواهيم توجه كاربران را براي به صورت افقي يا عمودي جلب كنيم از گراديان خطي استفاده ميكنيم. اگر بخواهيم توجه كربران را به ناحيه ي خاصي جلب كنيم از گراديان شعاعي استفاده ميكنم. اصولا در قسمتي كه ترجيح ميدهيم كاربر در بروي آن كليك كند از گراديان استفاده مي كنيم. لازم به ذكر است استفاده بيش از حد گراديان باعث شلوغي و سردرگمي كاربر مي شود پس بايد به طور محدود از آن استفاده شود.

   

3.استفاده از تصاوير گرافيكي براي زيبا سازي طراحي سايت:

يكي ديگر از روش هاي طراحي زيبا استفاده از ايكون ها و تصاوير گرافيكيست كه نه تنها وب سايت را گيرا و شكيل مي كند بلكه باعث استفاده ي راحتر و قابل درك تر براي كاربران مي شود . توجه داشته باشيد كه استفاده  زياد از ايكون ها زمان بارگيري صفحات را افزايش و سرعت سايت را كاهش مي دهد.  به هنگامه استفاده از ايكون ها بايد توجه كنيم كه تصاوير مرتبط با هدف خاصي كه براي آن در نظر گرفتيم باشند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ توسط فرشته شكري
نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراح بیگ سایت